torsdag, januari 13

konstiga grejer jag har för mig

jag kom på lite grejer som jag har fått för mig,
en sak som jag har gjort ända sedan jag var liten tror jag är när jag äter en smörgås eller en handburgare eller någonting med bröd, likaså pizza så lämnar jg alltid en liten bit kvar, en tant jag jobbade med på ett pensjonat kallade den biten trygghetsbiten, att det var en trygget jag ahde att alltid lämna kvar en bit av smörgåsen, Jenny säger att jag inte äter upp den sista biten för att det är den handen jag torkar mig arslet med, det är ju en teori det oxå!

jag vet inte varför jag gör så, men tror att jag tycker att den sista biten är torr och äcklig, samt att jag har hållt den biten med handen! :)

funderar om det är något annat konstigt jag har för mig ibland:) Tops-historien det vet ni ju redan:) Jag ska alltid ha täcket vikt under fötterna helst som en liten kondom runt mig så jag ligger i ett korvskinn! jag sover nästan aldrig i sängen för den är för stor o sova i själv tycker jag, men har börjat med det nu på senare tid för det luktar så gott där av en konstig anledning ;)
nu vet ni några av mina kosntigaste Grejer:) jag är inte skraj att dela med mig av sånt:)

1 kommentar:

  1. Jag tror fan vi är tvillingsjälar eller nåt! Jag pillar också med tops jämt, sparar sista kanten på bröd/pizza och viker täcket runt mig! Haha =D

    SvaraRadera