fredag, januari 14

Dag 15 - Mina drömmar!

mina drömmar, oj vilket imlägg detta kommer att bli!
min största dröm jag hade när jag var liten var att bli Tv-kock! absolut
jag bytte senare dröm till vanlig kock, gick utbildning sen tröttande jag på det, jag ahde ju liksom siktat in mig på det nästan halva livet o sen när jag stod där i köket så kände jag bara nej,
detta är visserligen kul, men nejtack
efter något år var min innesta hemliga dröm att bli Modell,
jag föröskte lite smått sådär, satsade inte helhjärtat på det, vilket kankse var lite synd, men jag fick en liten glimt om hur det var iaf:)

mina drömmar jag har nu om framtiden och livet och allting är ju framförallt att jag har ett riktigt kul jobb jag trivs med, ett eget företag, eller någon slags chef någonstans, personalchef eller personalansvarig, för jag vill inte sitta inne på ett kontor och vända papper hela dagarna även om lönen kankse är bättre där, jag vill Arbeta med kroppen, röra på mig träffa andra människor, leda en grupp:)

det är ochså en drömm att ge ut en bok i framtiden någon gång, Jag skrev ju en men den försvann av en anledning...
jag vill bli miljonär och president ochså här i sverige, men det är nog drömmar som jag får kasta i väggen antar jag, Iaf det med presidenten! sen så har jag dendära traditonella svensson drömmen, ett stadigt tryggt förhållande, Villa Hund Bil och barn, barn har jag ju redan, bara väntar på det andra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar