onsdag, januari 12

Dag 15 - Denhär veckan

det är Onsdag idag så det är kankse fel dag för detta inlägg, men det hade jag inte tänkt på när jag la upp dagarna :P
det är inte så värst mycket som har hänt denna veckan, jag har Varit med Arvid träffat lite folk och igår var jag i badhuset och simmade lite medans Jenny var på spinning, jag ångrade verkligen när jag kom dit att jag sa att jag skulle följa med, jag var så Jädra lat, men jag plaskade lite i vattnet ändå :) jag är urusel på att hålla räkningen när jag simmar längder, det är så mycket annat man tänker på när man simmar, jag tappade räkningen fetr 6 längder, det är ovanligt bra gjort av mig måste jag tilläga! :) sen höll sket jag i o räkna och simmade en halvtimme sen fick det vara bra, sen gick jag och köpte tidningen och satt på en skön stol och lusläste den samtidigt som simlaget eller vad det heter tränade i bassängen, fasen vad fort de simmar och vad de skvätter, tror de skvätte extra mycket med flit när de simmade förbi mig:)
sen solade jag lite det var skönt!

annars har det inte skett så mycket roligt än i veckan, imorgon ska Jag till öppna förskolan igen med Arvid o Sanna dra en sväng på stan och Eventuellt gå på Spinning med Jenny, lovade tyvär det om jag inte hade besök:P

på fredag får jag besök däremot, synd att hon inte ville få med mig då istället på spinning, då hade jag något att skylla på ;) har en Speciell person som kommer hit vi ska Käka lite gott och spela lite kort! :)

jag har varit helt besatt av Tre kronor den senaste veckan har snart sett tre sässonger, lite pinsamt men jag fastnar verkligen i skiten! nu har jag något nytt att somna till istället för att titta på tvn :P
vi hörs senare skriver något kul då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar