tisdag, januari 11

Dag 12 - Saker Jag inte Kan Leva Utan

oj detta inlägg kan bli ruggigt långt insåg jag, men jag ska avkorta det till Lagom längt tror jag för att inte uttråka er :) det första som rullar upp i huvudet någonting jag inte kan tänka mitt liv utan nu :) är självklart
Arvid Helge! :)
sedan har vi ju mina syskon, och min familj och vännerna, sedan kommer vi till det lite kostiga sakerna som jag inte kan klara mig utan, :) Tops framförallt! jag klarar inte en dag utan dom små luddiga vännerna, jag vet det är fel av mig det säger alla liksom min öronläkare, jag får inte stoppa in något i örat som är trubbigare än en armbåge, men jag gör ju det ändå som ni redan kan lista ut.

sen har vi ketchup Helst heins! jag har ketchup till nästan allting tror jag, får lite konstiga blickar när jag är på mcdonalds och tar minst 6 koppar ketchup och doppar handbugaren i dem, men så är jag, det är en ruggigt god uppfinning anser jag,

min mobiltefon absolut, min dator kan jag klara mig utan, det gör jag ibland, klarar mig utan tvn ochså utan problem, men min telefon är tyvär en sådan sak som man har vant sig med att bära med sig överallt tillomed in när man duschar, det är lite överdrivet, men så ligger det till,

jag sitter o funderar på om det finsn något mer som jag använder mig av varje dag och inte klarar mig utan, nej det finns nog ingenting mer tror jag, Kärlek of course, kärlek till sin familj, vännerna och Kärlek över huvud taget, det klarar jag mig inte utan heller:)

1 kommentar:

  1. Åååååh, äntligen någon mer än jag som missbrukar ketchup! =D

    SvaraRadera