söndag, december 6

AH chit forsok att hitta i Kopenhamn en Sondagdag usch sager jag bara, jag som brukar va sa sjalvsaker o god o tanka att ja hittar nog inga problme ja kommer fram till slut min vanliga tanke, visst det gjorde jag, men anda! de sa på båten att det skulle ta ca 20 minuter o ga trevligt tanke jag, nar jag gatt i en timme sa insag jag att jag var fel ute, fragade ngra svenskar om vagen, da Sa de att det inte alls var langt, ca 20-30 minuter darifran, trevligt! :) men jag fick iof se slottet en luise vitton butik och en massa annat skit:)
sitter nu på stationen och vøntar på taget, jag tror det ar ngn demostration eller ngt just nu for de skriker som fan så hela huset Hoppar, sjunger grejer i kor o grejer!

nej nu ska jag ut o roka tankte jag faktist, och ta en cider som jag kæpte pa baten igar:) kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar